سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود
سرخط خبرها

گزینه پرسپولیسی در راه ملوان | علیپور سرباز می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۳۳۷۵۲
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
گزینه پرسپولیسی در راه ملوان | علیپور سرباز می‌شود؟
علی علیپور مهاجم لژیونر فوتبال کشورمان برای ادامه بازی به لیگ برتر بر می‌گردد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس که چند سالی می‌شود بعنوان مهاجم در لیگ برتر پرتغال توپ می‌زند، بعد از پایان قراردادش با تیم فوتبال ژیل ویسنته، هنوز نتوانسته تیم جدیدی برای خودش پیدا کند و به احتمال زیاد به ایران و لیگ برتر برمی گردد.

علیپور که در مصاحبه‌های مختلف از علاقه اش برای بازگشت به پرسپولیس صحبت کرده، باتوجه به شرایط نابسمان سرخ‌ها و بلاتکلیفی این تیم روی نیمکت، هنوز نتوانسته تکلیفش را با این تیم یکسره کند.

این همه در حالی است که حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس چندی پیش نکته مهمی را درخصوص این بازیکن مطرح کرد که به نظر می‌رسد درصورت تحقق، کلا مسیر علیپور را متفاوت خواهد کرد.

علیپور که در زمان بازی برای پرسپولیس از قانون معافیت بازیکنان لیگ برتری تا ۲۸ سالگی استفاده کرده بود، حالا به گفته حسین بادامکی با مانع خدمت سربازی مواجه است.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد درصورتی که علیپور به ایران برگردد باید در یک تیم نظامی به میدان برود و باتوجه به اصالت این بازیکن که شمالی است، احتمالا فصل بعد مهاجم سابق ژیل ویسنته را با پیراهن ملوان در لیگ ببینیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->